سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


برنامه ساعت چهار ونیم بامداده

http://dailyhowtos.com/l/alpha.php?live=ch85_LQ

http://dailyhowtos.com/l/alpha.php?live=ch84_SD

اخبار اسمکدان:

مهمترین بخش اسمکدان به بلادلاین مربوط میشه.

رینز در مورد زین چه تصمیمی خواهد گرفت

مصاف برای کمربند زنان اسمکدان:

شارلوت مقابل سونیا دویل

ایا وایات بیخیال لانایت میشه

درگیری گروه امپریوم علیه استرومن و ریکوشی

روشن شدن مسابقات تازه ای برای چمبر

ایا لزنر در این اسمکدان حاضر میشه

احتمال ثبت مسابقات جدید برای رسلمنیا

هدف تازه ی مکینتایرو شیمس چه کسی هست

کایرون کراس چه حرفهایی برای گفتن داره


نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت4:48---15 بهمن 1401
سلام داداش همه مچ هارو نوشتم
فقط مچ چهار نفره زنان رو نمی تونم ترجمه کنم شما زحمتش رو بکش
پاسخ: ممنون. من تازه دارم شروع میکنم. اون مسابقه رو هم مینویسم. خیالت راحت


علی
ساعت20:07---14 بهمن 1401
سلام داداش مهدی امیدوارم که حالت خوب باشه
امیرحسین مدیر سایت رسلینگ سیتی گفتش که میخواد با شما سر موضوعی حرف بزنه
الان چطور من بین شما دو نفر ارتباط برقرار کنم بگو که بهش بگم
اگر تلگرام داری میتونم شما دو نفر رو به هم وصل کنم تا حرف بزنید
سریع بگو داداش تا بهش اطلاع بدم
دمت گرم
پاسخ: من امشب ساعت هشت و نیم تا نه و نیم میتونم در پشتیبانی انلاین سی ام پانک نیوز باشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 14 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر